search
blog.rss

blog.filteredbymonth

שולחנות קפיטריה
שולחנות קפיטריה ישדרגו את מראה חדר האוכל או חדר ההפסקה בכל סביבה משרדית ויעניקו לעובדים חלל מעוצב ונעים למפגש. אנו נעמיד לרשותכם צוות מקצועי לייעוץ והכוונה בבחירת ריהוט איכותי ומתקדם גם לחדר הקפיטריה.
שולחן משרדי

שלמה משה ריהוט משרדי מספק לכם מבחר שולחנות עובד / שולחנות משרד, שולחנות עובד פינתי, שולחנות עובד לקבלת קהל, שולחן עובד כולל שלוחה מובנת, בגדלים שונים בצבעים שונים בהתאמה לפי צורך ,התקשרו אלינו בטלפון 050-6965011 - ובקשו את טוביה, אנו נשמח לענות על כל שאלה/ בקשה/ ייעוץ נדרש.

שולחנות עובד כולל ספריות, שולחנות ל-2 עובדים, שולחנות עובדים רץ ועוד, ניתן להתרשם מהמגוון הגדול באתר, להזמין מהמבחר הקיים או שנוכל לייצר עבורכם שולחן בהתאמה אישית, אם אתה לפני קניית ריהוט משרדי לעסק/למשרד שלך אל תהסס צור איתנו קשר ונשמח לתת לך טיפים לפני קניה.

למגוון המוצרים לחצו על שולחן משרדי.

שולחן ישיבות
בשלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של שולחנות ישיבה.
שולחן מזכירה
בשלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של שולחנות מזכירה.
שולחנות מנהלים

שולחנות מנהלים, שולחן מנהלים

בשלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של שולחנות מנהלים.

עיצוב שולחנות מנהלים התפתח מאוד בשנים האחרונות. עם התפתחות המודעות לסביבה עסקית המייצגת נאמנה את ערכי המותג של בית העסק, קיבל עיצוב חדר המנהל התייחסות מיוחדת מצד אדריכלים ומעצבים האמונים על עיצוב הסביבה העסקית. חשיבות יתרה ניתנת לסביבתו המידית של המנהל היושב בראש הארגון או המחלקה. שולחן המנהל המעוצב בסגנות יוקרתי יתרום רבות לאופן שבו יאציל המנהל את סמכויותיו הן לכפופים לו והן כלפי לקוחות המזדמנים למשרדו על בסיס קבוע.

שולחנות המנהלים המתקדמים שברשותנו נבחרו בקפידה להבטחת איכות מרבית והתאמה לכל סגנון עיצובי ופונקציה שימושית שתחפצו. בין החומרים המרכיבים את השולחנות ניתן למצוא עץ איכותי, מתכת בעיבודים שונים, זכוכית ופלסטיק ביישומים מתקדמים למילוי פונקציות שימושיות רבות. בן מגוון השולחנות ניתן למצוא שולחנות בסגנון מודרני בעלי קווים נקיים המעגנים בתוכם מקומות אחסון למסמכים ובעלי משטח עבודה פונקציונאלי וגדול למילוי כל משימות המנהל בעידן המודרני. רוב שולחנות המנהל מצוידים בחלקים מודולאריים המספקים גמישות נוספת למשתמש. בנוסף, ניתן להזמין שולחנות בסגנון קלאסי בהתאם להעדפה אישית ובהתאמה לסביבת המשרד.

ניתן לקבל יעוץ מקצועי בשיחת טלפון או להגיע אלינו להתרשמות אישית ולליווי מקצועי של צוות היועצים שלנו. המגוון העשיר שברשותנו נועד להבטיח כי בוודאות תמצאו את מבוקשכם.

לפרטים נוספים ולייעוץ פנה אלינו בטלפון 050-6965011 ונשמח לעזור בכל שאלה, באתר תוכל למצאו גם כסאות מנהלים.

לא כל שולחן מנהלים חייב להיות יקר, מחיר השולחן נקבע לפי גודל, חומר ופונקציונאליות, החל משלוחת מגירות וכלה במדף חשמלי נשלף למסך טלוויזיה או מסך מחשב שיוצא מהשולחן, הכול אפשרי.

שולחן מנהלים מגיעים עם או בלי זכוכית, עם או בלי שלוחות מגירות, ניתן להוסיף ארון או ויטרינה מותאמים לשולחן מנהל (ניתן לראות דוגמאות ל"ארונות למשרד מנהל"), וכמובן כסא מנהלים מותאם לשולחן, ולסיום ניתן להוסיף לשולחן ( לא לכל השולחנות יש לבדוק מראש) תוספת של משטח שולחן בזווית של 90 מעלות מהשולחן אשר משמש כשולחן ישיבות, התוספת בד"כ במשרדים שאין שולחן ישיבות ייעודי או שחדר הישיבות תפוס לעיתים תקופות ואז זה פתרון מצויין.

לפרטים נוספים ולייעוץ פנה אלינו בטלפון 050-6965011 ונשמח לעזור בכל שאלה, באתר תוכל למצאו גם כסאות מנהלים.

למגוון המוצרים לחצו על שולחנות מנהלים.

דלפק קבלה
מחפש דלפק קבלה? שלמה משה ריהוט משרדי מתקדם בעל עשרות שנים של ניסיון יוכל לייעץ ולתכנן ולספק לך את דלפק הקבלה המתאים ביותר עבורך, התאמת שטחי עבודה, חללים ועוד, אז אם גם אתה רוצה דלפק קבלה מותאם אישית התקשר אלינו לקביעת פגישה, תוכל להתרשם ממגוון ענק של דלפקים לדוגמא, בין לקוחותינו: משרדי ממשלה, שגרירויות, מוסדות, מפעלים ועוד.
Filters
Sort
display