search
blog.rss

blog.filteredbymonth

כסאות מנהלים
בקטגוריה זו של כיסאות מנהלים תוכלו לצפות במגוון ניבחר של כיסאות בעיצובים וגימורים מהודרים. מבולבלים? מתקשים לבחור? צרו קשר עוד היום ואנו נשמח להעמיד לרשותכם מניסיוננו העשיר כדי שגם אתם תבחרו את כיסאות המנהלים המתאימים ביותר לצורככם.
עגלת מגירות

מרגיש שאין לך מספיק מקום על השולחן? זה סימן שאתה צריך עגלת מגירות, טוביה אפלשטיין ריהוט משרדי מספקים עגלת מגירות בגדלים, צבעים ושימושים שונים, ניתן לקבל עגלות מגירה עם או בלי נעילה, כאשר הסטנדרט הוא 3-5 מגירות, אך אנו מספקים כל גודל ( גם עגלות מגירה של 32 מגירות כבר עשינו ), בעגלת מגירה תוכל לשים את הפרטים שאתה משתמש איתם ביום יום ככה גם הפריטים יהיו לך בהישג יד וגם לא יתפסו לך מקום על השולחן, לפרטים ולמידע נוסף תוכל להתקשר אלינו בטלפון 050-6965011 ונשמח לעזור.

למגוון המוצרים לחצו על עגלת מגירות.

כוננית
בשלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם ניתן למצוא מגוון רחב ואיכותי של כונניות למשרד ולעסק.
ארון ויטרינה

בשלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם תוכלו למצוא ארונות ויטרינה איכותיים למשרד.

ארונות ויטרינה לסביבה המשרדית נועדו להוסיף חן וגיוון לעיצוב החדר או המשרד. לארונות אלו דלתות חזיתיות המשלבות משטחי זכוכית עבה ואיכותית, דבר המקנה לארון נוכחות מרשימה ומעודנת ושדרוג משמעותי ואיכותי למראה המשרד. ארונות ויטרינה מאפשרים את נראות התכולה שבתוכם ובכך מספקים יכולת גמישה של שימוש הן כחלל אחסון המציג את תכולתו לצורך איתור מהיר של מסמכים ותיקיות והן כבמה להצגת ציוד או אביזרים שברצוננו לחשוף למבקרים ואורחים. ארונות אילו מתאימים במיוחד להצבה הן בלובי הכניסה של העסק והן במשרד המנהל. ארונות הוויטרינה שברשותנו ניתנים להזמנה עם משטחי זכוכית שקופה לחלוטין או משטחי זכוכית חלבית ואטומה. בנוסף, ניתן להזמין במגוון גימורי עץ בשלל גוונים.

צרו קשר עד היום לבחירת ארון הוויטרינה המתאים לכם ביותר.

למגוון המוצרים לחצו על ארון ויטרינה.

ארונות פח
בשלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם ניתן למצוא מגוון רחב ואיכותי של ארונות פח למשרד. ארונות הפח שברשותנו זמינים להספקה במבחר גדלים ומידות להתאמה מודולארית לסביבה המשרדית.
ארונות למשרד מנהל
בשלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של ארונות אחסון למנהל. צרו קשר עוד היום ואנו נעמיד לרשותכם צוות יועצים מנוסה שיסייע בקבלת ההחלטה הנכונה לבחירת ארונות האחסון לחדר המנהל הנכונים ביותר עבורכם.
ארון אחסון
שלמה משה ריהוט משרדי מספקים ארונות אחסון, אנו מספקים ארונות אחסון ייעודים לפי דרישה. מאחורינו עשרות שנים של ניסיון באספקת ארונות אחסון ואלפי לקוחות מרוצים, נשמח אם גם את/ה תהיה בין לקוחותינו לפרטים נוספים התקשרו אלינו ונשמח לעזור 050-6965011.
שולחנות מעבדה
בשלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של שולחנות מעבדה.
שולחנות מוסדי

בשלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של שולחנות מוסדי.

שולחן מוסדי נועד לשימושים שונים ומגוונים. הצורך בשולחנות מוסדיים מתעורר בדרך כלל כאשר במקרים בהם נדרש משטח עבודה גדול יחסית או כתוספת זמנית למשטחי העבודה והשולחנות הקיימים במשרד.

שולחנות מוסדי מתאפיינים במשטח ארוך וגדול הנשען על רגלי מחכת היכולים להיות מקובעים ומחוזקים או רגלי מתכת מתקפלים לחסכון במקום בזמן אחסונם כאשר אינם בשימוש. ברשותנו מבחר שולחנות מוסדיים בגדלים ומידות שונות אשר תוכננו במשטחי עבודה לכל מטרה.

לייעוץ והכוונה בבחירת שולחנות מוסדי, צרו קשר ואנו נעמיד לרשותכם צוות מקצועי שידע להתאים את השולחן הנכון לצורככם.

למגוון המוצרים לחצו על שולחנות מוסדי.

עמדות טלמרקטינג
בשלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם ניתן למצוא מגוון רחב ואיכותי של עמדות טלמרקטינג.
Filters
Sort
display