Search

אודות

ריהוט משרדי

כל הריהוט שאתה צריך תחת קורת גג אחת

שלמה משה - ריהוט משרדי מתקדם - באתר תוכל למצאו עשרות דגמים של שולחנות לפי סיווגים: שולחנות מנהלים, שולחנות מזכירה, שולחנות ישיבה ועוד, בנוסף תוכלו למצאו כסאות, דלפקים, ארונות וכו`.

ריהוט משרדי מתקדם - טוביה אפלשטיין בע"מ עוסקת מתן פתרונות ריהוט למשרדים, בתי עסק, מוסדות, בתי מלון, מפעלים ועוד, אנו מייבאים ומייצרים ריהוט מעץ, זכוכית, פח ( מתכת ) ועוד מגוון חומרים בהתאמה אישית, בנוסף אנו מספקים פתרונות לאדריכלים, חברות בניה, ועוד.

שלמה משה ריהוט משרדי מתקדם הוקמה על מנת לתת פתרונות כוללים ומורכבים למשרדים, מפעלים, מוסדות ובתי עסק קטנים, אנו מספקים שירות החל מאספקת שולחן מזכירה בודד ועד לריהוט מפעלים או מוסדות שלמים על כל צורכיהם, החל משולחנות מנהלים, מזכירה שולחן עובד דרך כסאות לפי דרישה ועד ארונות אחסון ופינות ישיבה וחדרי אוכל לפי הצורך.

שלמה משה בעלי ניסיון של 20 שנה בתחום, הניסיון שלנו יתרום לכם רבות בכך שנידע לייעץ ולהזהיר (ולהסביר) על תקלות שיכולות להיווצר בהמשך התהליך או דברים שידועים מראש כבר להזכיר אותם מהתחלה, בנוסף לזה אנו יודעים לספק את הסחורה הטובה ביותר עבורכם, דוגמאות: כאשר מייצרים חדר ישיבות או אפילו רק שולחן ישיבות, הרבה מקומות יכולים לקבל מידות של השולחן ולבנות אותו, אך לא כך הדבר, כאשר מייצרים שולחן ישיבות יש לתת את מלוא החשיבה לגודל החדר, שולחן ישיבות הוא שולחן גדול בד"כ ומסביבו יתכנו גם כסאות לא קטנים, או אפילו כסאות גדולים, ולכן יש לתכנן את חדר הישיבות כך שהכול יכנס ויהיה נוח לתפעול, דוגמא נוספת היא כאשר מבאים לרכוש דלפק, חומר הדלפק, גובהו, מדפיו, מגירות ואולי אפילו תעלות מובנות לתאורה וכבלי מחשב, כל אלו צריכים לבוא בחשבון כאשר אתה לקראת רכישה של דלפק למשרד, במוסך לדוגמא שימו לב שהדלפק יחסית גבוה, במשרד עורכי דין שימו לב שהדלפקים יחסית נמוכים, האם זה במקרה? ממש לא זה חשיבה יצירתית לאחר שנים של ניסיון.

כל לקוח מרוצה – המוטו שלנו בשלמה משה ריהוט משרדי מתקדם הוא לתאם עם כל לקוח את הציפיות שלו, בעזרת תיאום הציפיות אנו מצליחים לרצות את הרוב המוחלט של הלקוחות שלנו, כאשר אנחנו יושבים על הלקוח ונותנים לו מבט איך יראה ומה יקרה יותר קל ללקוח לתפוס את התהליך ואת המוצר, כאשר אין תיאום ציפיות ואין הסבר לעיתים המוצר שאתם הזמנתם זה לא מה שאתם חשבתם שהזמנתם, אולי בגלל הגודל, אולי בגלל הצבע, לא הכוונה שיש הבדלים משמעותיים אבל לפעמים לקוח אומר חשבתי שזה יהיה יותר גבוה, ורק 5-8 ס"מ היו משנים את המצב משמעותית, לפעמים הצבע קצת יותר חזק ממה שהלקוח רצה, אם יש תיאום ציפיות ניתן מראש להגביה או להנמיך את הדלפק לדוגמא, ניתן מראש לצבוע בצבע שיתאים לריהוט המשרדי הקיים ובכל לדאוג ש(כמעט)כל לקוח יהיה מרוצה.

למידע נוסף צרו איתו קשר בטלפון: טלפון: 03-6777311 נייד: 050-6965011.

****************************

עיצוב ריהוט משרדי

לכל סגנון ריהוט יש את קהל היעד אליו הוא מכוון, בריהוט לגן ילדים נראה אלמנטים שמחברים את הילד לרהיט, בצבעים, בחומר ועוד, כנ"ל לגבי ריהוט לכיתות לימוד,ריהוט גינה ועוד.

במאמר שלפניכם נסקור את הדגשים הקיימים בריהוט משרדי.

האם קיים שוני בין ריהוט משרד לעומת שאר סוגי הריהוט ?

בוודאי:  בריהוט גן ילדים הדגש יהיה על אמצעי בטיחות.

בריהוט גינה הדגש יהיה על דברים עמידים לתנאי מזג האוויר .

בריהוט כיתות לימוד הדגש יהיה על אחידות לכל הרהיטים לא יהיה שוני בין כיתה לכיתה לדוגמא: אותם שולחנות,אותם כיסאות,אותו לוח וכו.

חשיבות העיצוב במשרד

גם בתוך קטגוריית ריהוט משרדי ישנם סגנונות שונים, כל משרד בוחר את הסגנון המתאים לו ע"פ תחום העיסוק והגישה אותה הוא מנסה לשווק, כדי להמחיש את השוני בין המשרדים הבאתי דוגמאות לשני משרדים שונים:

עיצוב קליניקה ( חדרי טיפול - פסיכולוג, טיפולי שיצוו כדומה )

בקליניקה העיצוב ישדר רוגע ופתיחות האווירה תהייה רגועה ומאוד שקטה הריהוט מסביב לא יהיה עמוס ובולט לעין, הצבעים יהיו מאוד חלשים ושקטים דבר אשר משדר אינטימיות,פתיחות ותחושת ביטחון,מומלץ להוסיף שטיח.

ריהוט משרד – עורכי דיין ו/או רואה חשבון

במשרד עורכי דין אנו נמליץ על סגנון אשר יביא לידי ביטוי הרגשה של רשמיות מקצועיות לבאי המשרד,ויחד עם זאת שילוב של ידע וניסיון, המומחיות שלנו היא להביא את כל החבילה הזאת בסגנון אחד אשר יראה מכובד ומסודר בעין.

המלצות לעיצוב משרד עורך דין או רואה חשבון:

  1. בכניסה למשרד לוגו מעוצב עם שם המשרד.
  2. בכל משרד עורך דין או רואה חשבון ישנה ספרות רבה, אנו נמליץ להבליט את הספרות במקום גלוי לאורחי המשרד, דבר המשדר מקצועיות.
  3. בחדר העבודה של העורך דין נמקם שולחן מנהלים יוקרתי (ע"פ הצורך) וכיסא מנהלים מכובד, דבר אשר ישדר מקצועיות וניסיון רב.

האלמנט האחרון שאליו אנו נותנים חשיבות הוא הרושם הראשוני:

מה זה רושם ראשוני?

רושם ראשוני הינו הדעה אותה מגבש האדם אותו אנו עתידים לפגוש בפעם הראשונה, דעה זאת נוצרת על פי התבוננות ראשונית בלבד, צורת לבושו של האדם שפת גופו, יצירת קשר עין, סגנון הדיבור ועוד.

אלו הדברים העיקרים אשר יובילו אותנו לקביעת דעה הראשונית על האדם שמולנו, מחקרים מראים כי פרק הזמן בו נוצרת דעה ראשונית על האדם נע בין- 7-ל-22 שניות, לעומת זאת שינוי רושם ראשוני על האדם ייקח לנו כ- 11 פגישות לפחות אם אותו אדם.

כוחו של הרושם הראשוני בכניסה למשרד ו/או קליניקה

הצלחתו של העסק תלויה בין השאר (בעיקר) בלקוח.

כשלקוח נכנס למשרד הוא רוצה להרגיש "כמו מלך" לכן מומלץ שיהיו במשרד את כל האלמנטים אשר יגרמו לו לתחושה זו.

המלצות לקבלת רושם ראשוני חיובי בכניסה למשרד ו/או קליניקה:

  1. נדאג למשרד נקי ומסודר.
  2. שפת גופנו תשדר, רגוע,טון דיבור נעים ושקט  והרגשת ביטחון.
  3. נדאג לשילוט עם שם המשרד, כנ"ל גם לגבי אפשריות חניה נוחות וקרובות למקום, דבר המאפשר הגעה מהירה ונוחה.
  4. הוספה של דלפק קבלה איכותי ומתאים.
  5. במיקום מתאים ונוח ניצור פינת המתנה נעימה ונוחה אשר תתאים לסגנון עיצוב המשרד ו/או הקליניקה,נמקם שולחן המתנה קטן באמצע ,נוסיף כורסאות נוחות, תחתיות לשתיה חמה/ קרה ועוד (כל זה ע"פ הצורך). 
  6. נוסיף קישוטים כגון: תמונות, פרחים,אביזרי נוי ועוד, דבר אשר משדר הרגשה חמה ונעימה.
  7. נדאג לאפשרות הכנת שתייה חמה ו/או קרה.

זכרו, בעזרת רושם ראשוני חיובי ונכון תוכלו לקדם את העסק,ולפתוח אותו הקהל הרחב. 

Filters
Sort
display