search

ריהוט משרדי – עקרונות בבקרת איכות לרהיטים

ריהוט משרדי – עקרונות בבקרת איכות לרהיטים

ריהוט משרדי – עקרונות בבקרת איכות לרהיטים, הצורך בהבטחת איכות, איכות כעיקרון מוביל, נוחות השימוש, עיצוב בהתאמה לאופנה העכשווית , עלות כדאית ללקוח

חברת "שלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם " ידועה כבר שנים כמובילת שוק בהספקת פריטי ריהוט בסטנדרט איכות העומד בפני עצמו ביחס לקיים בשוק. יכולתנו זו נזקפת בראש ובראשונה למחלקת בקרת האיכות העמלה כבר שנים רבות ובאופן רציף על פיתוח תהליכי בקרה מחמירים המיושמים על כל פריט לפני הספקתו ללקוח הסופי.

ריהוט משרדי – עקרונות בבקרת איכות לרהיטים

כצעד בונה אמון, אנו מאמינים כי שקיפות מול הלקוח הסופי הינה ערך עליון בפיתוחו של כל עסק ולכן החלטנו לשתף אתכם במערכת השיקולים המנחים אותנו בבדיקות הנערכות על ידנו לפריטי הריהוט הנבחרים לשיווק. הצוות המנוסה והמקצועי שלנו עושה ימים כללות לבדיקה רוחבית מקיפה של כל פריט ופריט כדי להבטיח את הערך המוסף הטוב ביותר למשתמש הסופי.

ריהוט משרדי – הצורך בהבטחת איכות

אין זה סוד כי בקרת איכות, בכל תחום, הינה משימה קשה ותובענית. הקושי נובע בעיקר מכמות ומורכבות פרוצדורות הבדיקה והמבחנים שיש להעביר את הפריטים הנבדקים ומהסבלנות הנדרשת לבדיקתם. כדי לנהל את תהליכי הבקרה באופן יעיל, יהיה חשוב ביותר להגדיר מספר פרמטרים מנחים ולנסות לקבל את ההחלטה הנכונה בהתבסס על הגבולות שמציבים פרמטרים אילו.

ריהוט משרדי – איכות כעיקרון מוביל

העיקרון הראשון, קיימת חשיבות עליונה לבקרת איכות הרהיט. בשוק הריהוט קיימות אלפי אלטרנטיבות זולות של יצרנים וספקים, בעיקר בתחום הריהוט המשרדי. למרות שיתכן ואפשר להסתפק במוצר שהוא מתחת לסטנדרט המקובל, אך באותה נשימה יש לזכור כי אין אנו רוצים שכיסא שסיפקנו יקרוס וישבר כאשר משהו עם עודף משקל ישב עליו.

רק בעל ניסיון וותק מקצועי בתחום הריהוט ידע להעריך כיסא, או כל פריט אחר, כאיכותי או לא. בדיקות האיכות המבוצעות     ב"שלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם " הינם מהמחמירות ביותר בשוק הרהיטים ומבוססות על נוהלי בדיקה שפיתחנו במשך שנים ארוכות של פעילות בשוק תחרותי זה. סטנדרט הבדיקה משתווה ואף עובר את הסטנדרטים הבינלאומיים המקובלים ונועד להבטיח הספקה של ריהוט באיכות ללא פשרות ללקוחותינו.

ריהוט משרדי – נוחות השימוש

העיקרון השני, עלינו לבחון ולבדוק אישית כי הריהוט המשרדי  אכן ארגונומי ונוח. אנו מודעים לכך כי לקוחות רבים חושבים כי התעסקות מוקפדת בעניין ההתאמה הארגונומית של הרהיטים מוגזמת, אך מניסיוננו רב השנים בהספקת ריהוט לסביבה המשרדית, אין לנו ספק כי בדיקה מקצועית של כל פריט ריהוט והקפדה על התאמתו לגוף האדם ולמטלות המאפיינות עבודה במשרד רק תתרום ללקוחותנו ערך מוסף לשנים רבות של שביעות רצון.

בסופו של דבר, כאשר את/ה, כמשתמש הסופי בשולחן העבודה, יושב מול המחשב במשך יום עבודה מלא או אפילו ארבע שעות רצוף, אין לנו ספק כי תרצה לשבת בנוח. ואין זו רק הדאגה לתנאי הנוחות של העובדים, מחקרים רבים הצביעו על קשר ישיר בין רמת הנוחות של העובד המשתמש ברהיט המשרדי ובין תפוקת העבודה והביצועים.

ריהוט משרדי – עיצוב בהתאמה לאופנה העכשווית

העיקרון הבא עליו ניתן את הדעת בבדיקות קשור לאופיו העיצובי של הרהיט. האופנה העכשווית ברוב המשרדים היא לבחור רהיטים בסגנון מודרני מינימליסטי. אילו הם רהיטים השונים מהנורמה ובהחלט הפכו בשנים האחרונות לאופנה מובילה בסביבה המשרדית, ומכאן לא כל יצרן או ספק ותיק מתמחה ביצור המרכיבים והמכלולים הנדרשים.

הבדיקה שלנו תתמקד בעיצוב וביצוע ההרכבות ברמה ובסטנדרטים המוקפדים ביותר בכל הקשור לנישה אופנתית זו. יש לציין כי אנו מוצאים עצמנו יותר ויותר מעורבים בהספקת הדרישה לריהוט משרדי מינימליסטי, גם בשל החיסכון בחלל משרדי שקו רהיטים זה מספק, ולכן התמחינו ספציפית בכל הקשור לפריטים חדשניים אילו.

ריהוט משרדי – עלות כדאית ללקוח

לבסוף נבחן העיקרון העלות מול תועלת. אנו כספקים מובילים של ריהוט משרדי לכל ענפי המשק, מספקים הזמנות של מספר פריטים רחב הקף על בסיס שנתי ומכאן שבאפשרותנו להעניק הנחות משמעותיות במחיר כל פריט ריהוט. לקוחותינו נהנים מהמחירים התחרותיים ביותר בשוק, תוך שהם יודעים כי הפריט שסופק על ידנו נבדק ונבחן לסטנדרטים של איכות ואמינות מכל זווית.   

 בסופו של יום, אנו ב"שלמה משה – ריהוט משרדי מתקדם" לא רק מספקים לך ריהוט משרדי באיכות יוצאת דופן, אלא גם במחיר השווה לכל כיס. 

Filters
Sort
display