search

ארונות אחסון למשרד

שלמה משה ריהוט משרדי, מספקים ארון אחסון למשרדים, ארונות אחסון למנהל משרד, למזכירה, ארונות פח, ארון וטרינה וכונניות והכל בהתאמה אישית לצורך

בחירת ארונות אחסון

ארון אחסון נכון ומתאים לצרכים יקל על אחסון ומציאת מסמכים וציוד משרדי המאוחסן במשרדנו. בחירת ארון האחסון או יחידת המדפים הנכונה תלויה בגודל ומשקל החומרים והציוד אותם נרצה לארגן ולאחסן בצורה מסודרת.

מחירם ואיכותם של ארונות ומדפי האחסון יגזרו בעיקר מהעדפתנו האישית כאשר הארון המרשים (לדוגמא: ארון אחסון מעץ מהגוני לחדר המנהל) או הארון החזק (לדוגמא: ארון אחסון המשלב מתכת ודלתות ננעלות) יהיו בדרך כלל יקרות יותר.בעקרון, ארונות האחסון הינם יחידת מדפים התחומה בתוך יחידת ריהוט עם דלתות. ליחידות אילו סט של דלתות או דלת אחת בנוסף לצדדיהם האטומים.

ארונות אחסון ניתנות לרכישה כיחידות עצמאיות או כמספר יחידות המוצמדות ומותאמות לחלל המשרד כחלק אינטגראלי אחד עם מראה ייחודי למשרד.

אם אחד השיקולים בבחירת הארון הוא ביטחון, יתכן כי יחידת ארון אחסון המעגן בתוכו דלתות מחוזקות בעלות ומנגנוני נעילה היא הבחירה הנכונה עבורכם. אם לעומת זאת תעדיפו יחידת ריהוט לאחסון לטובת עסק או משרד חדש שרק פתחתם לאחרונה, יתכן וקו הארונות הבסיס יותר יתאים יותר לצורככם.    

ארונות אחסון למשרד בשילוב יחידת מדפים

יחידת המדפים המשולבת בחלק מדגמי ארונות האחסון יכולה להיות מעוגנת מאחורי דלתות אטומות או שקופות או ללא דלתות כלל. מדפים אילו ישמשו לאחסון ולקיחת חומרים וציוד שצוות המשרד עושה בהם שימוש תכוף. ובנוסף יכולים הארונות והמדפים מהסדרה הבסיסית לשמש כפתרון זול לאחסון מתמשך של ציוד משרדי בחדר אחורי או בחלל אחסון נפרד הקיים במשרדכם.

ארונות אחסון – קריטריונים לבחירה

•    ערכו רשימה מפורטת של כל המסמכים, חומרים וציוד משרדי אותו תרצו לאחסן.

•    ציינו אם הציוד קטן או גדול מימדים (גודל הארון הנדרש), מחוזק או בסיסי (סוג הארון והמדפים  הנדרשים).

•    החליטו האים נדרשת גישה תכופה לציוד המאוחסן (מדפים סגורים בדלתות או מדפים פתוחים).

•    קבעו היכן במשרד ימוקמו ארונות האחסון והיכן בדיוק תוצב כל יחידה, זאת כדי שהמשרד יתפקד באופן היעיל ביותר וכדי שכל ארון אחסון יתאים לדקורציה הכללית של המשרד.

Filters
Sort
display