search

אורתם משרד אדריכלים בדרום

אורתם משרד אדריכלים בדרום מוביל בתחומו מספקים שירותי אדריכלות בדרום הארץ, תחת אמתחתנו מאות עבודות שביצענו ברחבי הארץ בכלל ובדרום בפרט, החל מדירות יוקרה, בנייה כפרית, בנייה קלאסית ועוד.

אורתם משרד אדריכלים בדרום מוביל בתחומו מספקים שירותי אדריכלות בדרום הארץ, תחת אמתחתנו מאות עבודות שביצענו ברחבי הארץ בכלל ובדרום בפרט, החל מדירות יוקרה, בנייה כפרית, בנייה קלאסית, בנייה רוויה, פרויקטים ייחודיים לנעמת, ויצו ועוד.

לפרטים נוספים תוכל ליצור איתנו קשר בטלפון 08-8503231 ונשמח לעזור.

אורתם משרד אדריכליםאורתם משרד אדריכלים

אם אתה לפני תכנון אדריכלי ולפני בנייה של בית אתה בוודאי שמעת על כל הסיכונים הכלכלים והתכנוניים שעלולים להתרחש במהלך הבנייה, בעיות של תזרים מזומנים בעיות של בעלי מקצוע וציוד תמחורים לא נכונים ועוד, כאשר אתה עובד עם אורתם אתה מבטיח לעצמך בית וייעוץ מחברה מובילה בעלת ניסיון רב, ככה שלאורך כל הפרויקט אתה מבטיח לעצמך מינימום הפתעות לא צפויות, אנחנו נתכנן עבורך את הבית או הדירה ונשתדל להיצמד לדרישותיך ככל שניתן, בהתאם לתקציב ולמקום מגוריך.

לעבוד עם אורתם משרד אדריכלים בדרום, זה עבודה במקביל עם הלקוח, אנו מתמחים בלהקשיב, אנו מבטיחים לתת דגש רב על מה שחשוב לך, החל בחללים, בכתלים וברצפה, הן מבחינת קונסטרוקציה והן בעיצוב פנים, השילוב של ההקשבה שלנו לצרכים שלך בנוסף לניסיוננו הרב תספק תוצאה של תכנון אדריכלי מהשורה הראשונה.

באורתם אתה מבטיח לעצמך שירות ללא פשרות וליווי צמוד לאורך כל הפרויקט, תמיד יש לך אבא ואימא, תמיד יהיה לך עם מי להתייעץ, ותמיד תקבל את התשובות המקצועיות ביותר, אם לא ישירות מהמשרד אז על ידי בעלי מקצוע חיצוניים שעובדים דרכינו, בנוסף תקבל פתרונות מתקדמים של שירותי הדמיה, שירותי עיצוב פנים ואת כל אנשי המקצוע שאתה צריך לבנות את הבית שלך.

חשוב לנו שאתה תהיה מרוצה בסיום התהליך, ולכן, על מנת שאתה תדע בדיוק מה אתה מקבל אנחנו נפתח עבורך הדמיות שימחישו ככל שניתן את המוצר הסופי, איך החללים והבית יראו בסיום התהליך על פי התכנון האדריכלי שלך, בנוסף אנו נדון איתך הלקוח על תיאום ציפיות, בשיטת עבודה זו לכשנגיע לסיום הפרוייקט יהיו מינימום בעיות בלי פתורות, לעולם לא נגיע ל100%, אך בשיטת העבודה שלנו, לרוב (המוחלט), המקבל יודע מה הוא יקבל בסוף תוך תיאום ציפיות ולכן הלקוחות שלנו הם לקוחות מרוצים.

לפרטים נוספים תוכל ליצור איתנו קשר בטלפון 08-8503231 ונשמח לעזור.

אורתם משרד אדריכליםאורתם משרד אדריכלים

השאירו תגובה למאמר
Filters
Sort
display